Friday, September 27, 2024
Homeदिल्ली-NCRलॉकडाउन में किराने के सामान लेवे गइल युवक लौटल दुल्हन लेके

लॉकडाउन में किराने के सामान लेवे गइल युवक लौटल दुल्हन लेके

न्यूज़ डेस्क : ग़ाज़ियाबाद

देश भर में लॉकडाउन के चलते लोग केवल जरुरत के सामान खातिर ही बाहर निकलत बाने . उत्तर प्रदेश के गाजियाबाद जिले में एगो युवक किराने के सामान खरीदे खातिर बाहर गइल लेकिन वापस लौत्घलास दुल्हन ले के .

बेटे के अइसन काम पे ओकर मां भी काफी हैरान हो गइली और जब उ नई नवेली दुल्हन के साथ घर लौटलस त ओके घर में घुसे से मना कर दिहली . एकरा बाद मां आपन बेटा के शिकायत लेकर पुलिस के पास पहुंच गइली . रोती हुई मां एएनआई के बतइली कि ”मैंने अपने बेटे को किराने के दुकान पर सामान लेने को आज भेजा था, लेकिन जब वह लौटा तो अपनी पत्नी के साथ वापस आया. मैं इस शादी को स्वीकार करने के लिए तैयार नहीं हूं.”

लॉकडाउन में किराने का सामान खरीदने गया था, दुल्हन के साथ लौटा युवक - मां ने नहीं घुसने दिया घर में
इमेज क्रेडिट : ANI

खबर इ बा कि एन दोनों लोगन के शादी हरिद्वार के आर्यसमाज मंदिर में दो महीना पहले हो चुकल बा और शादीशुदा जोड़ा मैरिज सर्टिफिकेट खातिर लॉकडाउन हटे के इंतजार करत रहल . शादी करने वाले शख्स गुड्डू कहने कि , ”उस वक्त गवाह कम होने के कारण मैरिज सर्टिफिकेट नहीं मिल सका. हम लोगों फिर से हरिद्वार जाने का फैसला लिया, लेकिन लॉकडाउन की वजह से नहीं जा सके.”

गुड्डू बतइलें कि पत्नी के वापिस लावे के फैसला लॉकडाउन के बढे के वजह से लिहल गइल . उनकर पत्नी सविता लॉकडाउन के वजह से किराए के मकान में रहत रहली जेके खाली करे के लिए कहत रहली . गुड्डू कहने कि , ”आज मैंने उसे अपनी मां के घर में लाने का फैसला लिया, जब उसने कहा कि लॉकडाउन की वजह से किराए के मकान को छोड़ना चाहती है.”

फिलहाल साहिबाबाद पुलिस दिल्ली में सविता के मकान मालिक से कहले बिया कि उन लोगिन के किराए की जगह पर रहे दिहल जा .

न्यूज़ सोर्स : ANI

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments