Wednesday, September 25, 2024
Homeमनोरंजनकाहें भयल अक्षय कुमार अउर शिल्पा शेट्टी के लव स्टोरी के अंत,...

काहें भयल अक्षय कुमार अउर शिल्पा शेट्टी के लव स्टोरी के अंत, का रहे असली माजरा ?

हिंदी सिनेमा जगत में अपना अदाकारी से लोगन के दिल जीतने वाली एक्ट्रेस शिल्पा शेट्टी (Shilpa Shetty) आज पहचान के मोहताज ना बाली. अपने हुस्न और अपनी अदाओं से लोगन के घायल करे वाली शिल्पा के पर्सनल और प्रोफेशनल लाइफ दोनों खूब सुर्ख़ियों में रहल बा. दिल वालों के दिल का करार लूटने गाने से सबके मदहोश कर देबे वाली शिल्पा के आज (Shilpa Shetty Birthdday) जन्मदिन बा. 8 जून 1975 के कर्नाटक के मैंगलोर शहर में जन्मी इ अदाकारा के लव लाइफ खूब (Shilpa Shetty Boyfriends List) लाइमलाइट में रहल बा.

बर्थडे के मौके पर आज हम आपके शिल्पा के अफेयर के बारे में बताइब की किन किन हस्तियों पर उनकर दिल आयल रहे. शिल्पा के लव लाइफ के बात जब भी होला त सबसे पहला नाम अक्षय कुमार के आवेला. शिल्पा शेट्टी और अक्षय कुमार के रिलेशनशिप बॉलीवुड में काफी सुर्खियों में रहल. कहल जाला है कि इन दोनों के अफेयर ‘मैं खिलाड़ी तू अनाड़ी’ फिल्म से शुरू भायल रहे.

दोनों के प्यार मंज़िल तक ना पहुँच पायल. बतावाल जात रहे कि अक्षय उ वक़्त ट्विंकल खन्ना के भी डेट करत रहले और जैसे ही ई बात शिल्पा के पता चलल उ अक्षय से दूरी बना लेली. शिल्पा शेट्टी के ई पता चलल कि अक्षय कुमार के करीब जाके उ अपने सबसे अजीज दोस्त ट्विंकल खन्ना के साथ चीट कर रहल बाली और ऐसे शिल्पा और अक्षय के लव स्टोरी खत्म हो गईल.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments