Tuesday, September 24, 2024
Homeसमाचार विश्लेषणलखनऊ में, अमृत महोत्सव कार्यक्रम में शामिल होइहें प्रधानमंत्री नरेंद्र मोदी

लखनऊ में, अमृत महोत्सव कार्यक्रम में शामिल होइहें प्रधानमंत्री नरेंद्र मोदी

लखनऊ. प्रधानमंत्री नरेंद्र मोदी मंगलवार के लखनऊ एक दिवसीय दौरे पर पहुंचलन. आपन दौरे के दौरान प्रधानमंत्री राजधानीवासियों के करोड़ों की सौगात दिहले. प्रधानमंत्री के दौरा को देखत सभी तैयारियां पूरा हो चुकल बा. प्रधानमंत्री इंदिरा गांधी प्रतिष्ठान में ‘न्यू अरबन इंडिया’ तीन दिवसीय कार्यक्रम के शुभारंभ करिहे. एह दौरान शहरी सुविधाओं को और कैसे बेहतर बनावल जा. एह पर विशेषज्ञ विचार-विमर्श करिहे. एहिमे आवे वाला सुझाव के आधार पर शहरी सुविधाओं के बेहतर बनावे की दिशा में काम कईल जाई. भारत सरकार के शहरी कार्य मंत्रालय और यूपी के नगर विकास मंत्रालय के संयुक्त तत्वाधान में इ कार्यक्रम आयोजित कईल जा रहल बा.

जानकारी के मुताबिक प्रधानमंत्री एह दौरान स्मार्ट सिटी के अंतर्गत 1537.02 करोड़ के 15 परियोजनाओं का लोकार्पण और 1256.22 करोड़ के 30 परियोजनाओं का शिलान्यास करिहे. एही तरह अमृत योजना के तहत 502.24 करोड़ के 17 पेयजल परियोजनाओं का लोकार्पण और 1441.70 करोड़ के 13 परियोजनाओं का शिलान्यास करिहे।

प्रधानमंत्री नरेंद्र मोदी 11 बजे कार्यक्रम स्थल पर पहुंचिहे। एकरी बाद 11 से 11.15 बजे तक प्रदर्शनी के अवलोकन व गणमान्य लोगों से बातचीत करिहे। 11.30 से 11.50 शहरी मिशन के उपलब्धियों पर फिल्म देखिहन. एकरी बाद प्रधानमंत्री आवास योजना के 75000 पात्रों के वर्चुअली घर की चाभी दिहन. पीएम मोदी पांच प्रधानमंत्री आवास योजना के पांच लाभार्थियों से बात करिहे. शहरी विकास के 75 बेहतरीन कामों पर काफी टेबल बुक जारी करिहे. शहरी विकास के 75 कामों के शिलान्यास व लोकर्पण. 150 इलेक्ट्रिक सिटी बसों के हरी झंडी दिखैयेह .11.50 बजे प्रधानमंत्री कार्यक्रम के उद्घाटन सत्र को संबोधित करिहे.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments